2023. augusztus 17., csütörtök

Írásom a WMN Magazin-ban: Dimash, a poperasztár, aki elénekelte, amit eddig csak egy földönkívüli tudott

 

Öröm, hála és megtiszteltetés. Ezeket érzem most. 

Örülök, hogy megírtam ezt az összeállítást Dimash-ról. Hálás vagyok a WMN magazin főszerkesztőjének, Fiala Borcsának, hogy látott fantáziát az írásomban. Megtisztelő, hogy megjelenhetett, mert a WMN magazin nagy formátumú, jelentős online magazin, kétszázezres olvasótáborral a Facebook-on. 

Külön öröm, hogy sok szép komment érkezett a WMN bejegyzésre, közöttük olyanoktól, akik eddig nem ismerték Dimash-t, de elolvasták a cikket és a hatására meghallgatták őt. Idézek párat közülük:

"Örülök, hogy olvashattam ezt a cikket, és megismerhettem ezt a csodálatos Embert!"

"Én nem ismertem. Köszönöm a cikket."

"3 órája hallgatom egyfolytában. Köszönöm!"

"Egészen elképesztő, köszönöm, hogy ez a cikk megszületett, és így megismerhettem, lett még egy új rajongója."

"WOW! Eddig nem hallottam róla. Varázslatos - angyali."

"2017 óta, ha jól számolok, 6 év telt el. Bevallom, a mai napig nem hallottam erről a rendkívüli emberről. Mától viszont van egy új rajongója."

"Szóhoz sem jutok! Csodálatos hangja van. Nagyon tetszett ahogy és amit énekelt. Gratulálok!!!!!"

(U.i. A cikknek a szerkesztőség adott címet saját gondolatai alapján és a borítóképet is ők adták hozzá a gyűjtésük alapján.)

A WMN Facebook bejegyzése itt érhető el:
https://www.facebook.com/wmnmagazin/posts/pfbid0KiCxGCHT33UKGbFRVDJ5Eoinm5pMZgBvgxW26M6U5uDrfGxzAPcngA8MimZzheKEl

A cikk a WMN oldalán: 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése