2012. szeptember 4., kedd

Bakancslista - The Bucket List

Te mit írnál a bakancslistádra? Mit szeretnél látni, hallani, tapasztalni, kipróbálni, megélni, ízlelni, szagolni, tapintani, ÉREZNI? Melyik várost, országot, földrészt írnád fel rá? Kivel szeretnél találkozni?  Mit szeretnél még utoljára?
Én nem tudom. Gondolom, kapásból felsorolnék sok-sok dolgot, és a végére ezt írnám: ÉLNI. Szívből. Szeretettel. Azokkal, akiket szeretek.
Igen! Tegnap újra láttam a Bakancslista című filmet. A történet elgondolkodtató, megható, vidám, szomorú, felemelő. Olyan, mint az élet.
Igazi jutalomjáték két nagyszerű színészlegendától. Ismét köszönöm az élményt, Jack Nicholson és Morgan Freeman.
***
What would you write on your bucket list? What would you like to see, listen to, experience, try out, pass through, taste, smell, touch, FEEL? Which city, country, continent would be on the list? Who would you like to meet? What would you like for the last time?
I don't know. I think suddenly I would list a lot of things and I would write TO LIVE to the end of the list. Live from the heart. With love. With my loved ones.
Yes! Yesterday I saw The Bucket List again. This film makes you wonder. It is touching, funny, sad, uplifting. Like the life itself.
This is a real benefit performance from two great legends. Thank you for the experience again, Mr. Jack Nicholson and Mr. Morgan Freeman.

1 megjegyzés:

  1. Elolvastam volna a tiédet. :)
    Múltkor összeírtam az enyémet. Rendszer nélkül, csak ami eszembe jutott. Elég kaotikus lett. :)
    Aztán 2 napra rá leadta a TV a fenti filmet. :D Nem néztem meg, valamiért nem akartam.

    VálaszTörlés