2014. november 9., vasárnap

Kezdődik!


Még csak november van, de már kínálják a boltok a csokimikulásokat, szaloncukrokat, előkerültek a karácsonyfa díszek, csomagolópapírok, és a bevásárlóközpontok is felöltik karácsonyi díszüket. Budapesten a belváros is ünnepi fényben ragyog. Szépséges, még akkor is, ha az enyhe időnek köszönhetően a fák még nem hullajtották el épp csak elsárgult leveleiket.

Tudom, hogy sok ember csóválja a fejét, és azt mondja, talán joggal, hogy a boltok a bevételnövelés miatt kezdik minden évben szinte egyre korábban a karácsonyi "nyomulást", de én úgy vagyok vele, hogy nem érdekelnek ezek a vélemények, mert én akkor is csak azt fogom megvenni, amit és amikor én akarom. És hagyom, hogy magával ragadjon és elvarázsoljon a karácsony közelgő szelleme,  és igenis rácsodálkozom a szépségre, mert a lelkemnek szüksége van rá. És mindenki lelkének szüksége van a szépre, a jóra, vidámságra, még akkor is, ha az "csak" egy szépségesen feldíszített épület vagy az ünnepi világításban pompázó Nagykörút.

És szeretem a John Lewis karácsonyi reklámokat is. Az idei is olyan szép és kedves, mint az előzőek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése