2020. november 28., szombat

A legendák is meghalnak, de a zenéjük sosem tűnik el †


Pár nap alatt elveszítette a magyar zenei élet három legendás alakját. 

Benkő László és Mihály Tamás az Omega együttes alapító tagjai voltak billentyűsként és basszusgitárosként. Jóval fiatalabb vagyok náluk, fiatalabb, mint mióta ők zenéltek, de a legendás Omegát mindenki ismeri, hiszen a 60-as évek óta rengeteg dalt adtak nekünk. Az én kedvenceim a Gyöngyhajú lány, Petróleum lámpa, Hajnali óceán, Ha én szél lehetnék, Fekete pillangó, Nyári éjek asszonya, és az örök Léna. 
Benkő László, Mihály Tamás! Köszönjük! Nyugodjanak békében!

Omega - Léna

És, mert az élet kegyetlen, egy másik legendát is elvett tőlünk, Balázs Fecót! Ő sem az én korosztályom, de szerettem a dalait. Évszakok, A csönd éve, Hazafelé, Érints meg még egyszer, Homok a szélben. És a személyes kedvencem, a Maradj velem. Így kezdődik a szövege: "Amikor vége az utolsó dalnak is" Most tényleg vége van az utolsó dalnak is, a Covid elvitte...  
Balázs Fecó, köszönjük! Nyugodjon békében!

Balázs Fecó - Maradj velem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése