2012. április 11., szerda

Szeretnek! Ne add fel! /You Are Loved! Don't Give Up!

"Ne add fel! Ez csak a világ súlya.
Ha nehéz a szíved, felemelem Neked!"

Szeretem ezt a dalt. Felemelő, és tényleg úgy érzi az ember, hogy igenis, tud segíteni. Pedig csak egy dal. Csak?! Nem, nem csak. Ez az egyike A DAL-nak :))

A koncertkörülmények a színtiszta szeretetet közvetítik előadó és hallgatói, rajongói  között. Itt nincs vonagló háttértáncosokkal együtt vonagló, szexet imitáló énekes, nem gyújtja fel senki a színpadon a zongorát, nem aggat magára senki a képzeletre semmit sem bízó ruhát.
Csak csodás, minőségi zene van, csodás tehetséggel és hanggal megáldott, a Földön két lábbal álló, szerény énekes van, csodás zenészek vannak, és csodás, szeretetet sugárzó, igazi zenét szerető közönség van.
Lehet, hogy maradi vagyok, de nekem ez pont elég egy tökéletes zenei élményhez :)



4 megjegyzés:

  1. Jaj Mara! Felnézek ide, és EZ a dal fogad?? *szipog*
    Én is szeretem ezt a dalt, a kedvenc dalom, és ezt a felvételt is imádom. :) Igenis tud segíteni, reményt adni, biztatni, megnyugtatni, mikor mire van szükség.
    Köszönöm szépen az élményt! :-***

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy felnéztél hozzám megint, Anita :))) Ölellek!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Én mindig felnézek. :) A blogomon keresztül látom, hogy van-e új bejegyzés, és ha igen, jövök olvasni.
    Ölellek én is!

    VálaszTörlés