2012. szeptember 16., vasárnap

A szerelem hálójában - You've Got Mail

Ma délelőtt a tévécsatornákat kapcsolgatva belebotlottam A szerelem hálójában című filmbe. Abban a pillanatban letettem a távirányítót. Megtaláltam a vasárnapi, még lusta hangulatomhoz illő tökéletes filmet. Már ezerszer láttam, de nem tudom megunni. Egyszerűen imádom, mert tökéletesen elbűvöl. Meg Ryan és Tom Hanks olyan tökéletes hangulatot teremtenek, hogy az ember nem tud elszakadni tőlük. Férjemmel együtt néztük és mosolyogtuk végig a filmet.
Régen dédelgettem egy álmot. Én is akartam egy kis könyvesboltot, olyat, mint amilyen a filmben van. Még ma is megfordul néha a gondolat a fejemben, de a Fox Könyváruház olyan szinten van jelen az életünkben, nevezzék bárhogy is őket, hogy tényleg lehetetlen vállalkozásnak tűnik. És szeretem a könyváruházakat :))
Manapság már inkább az írás foglalkoztat, hogy saját történeteimen kereszül adjak valamit másoknak. De ez talán még nagyobb falat ... Viszont álmodozni mindig lehet, nem igaz? :)
***
In the morning I switched the TV channels and suddenly the You've Got Mail poped up. I put the remote control down in that very moment. I just found the perfect film for my 'lazy sunday morning' mood. I saw this film thousand times but I never get tired of it. I love it, I'm smitten with it perfectly. Meg Ryan and Tom Hanks create such an awesome atmosphere that I must see them every time. I watched the movie with my husband and we were smiling till the end of it.
Long ago I had a dream. I wanted a small bookshop like the one in this film. Sometimes I still think about it but the Fox Bookstore is everywhere in our lives nowadays whatever their name are, so it seems an impossible business. And I like bookstores :))
In these days writing interests me that I can give something through my stories for the others. But maybe this is an even bigger challenge for me ... However, a woman can dream, can't she? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése