2012. szeptember 9., vasárnap

Josh Groban dalok magyar felirattal - Josh Groban's songs with Hungarian subtitle

Találtam három, magyar felirattal ellátott Josh Groban dalt. Idehozom őket, így azok, akik nem ismerik őt, de talán olvassák a blogomat, meg tudják nézni, hallgatni ezeket a gyönyörű zenedarabokat. És ha nem beszélnek angolul, akkor is megértik a szövegüket a feliraton keresztül, amik valós fordítások.

Az első két dalt Josh szerezte és ő írta a szövegüket is.

***

I just find three Josh Groban's songs with Hungarian subtitle. I bring them here thus those kind people who don't know him, but maybe read my blog, can watch and listen to these beautiful pieces of music. And if they don't speak English they can understand the lyrics through the subtitle which are near translations.
First two songs composed by Josh and he wrote the lyrics, too.





És van még egy dal, ami Josh-tól is csak feldolgozás, de általa lett világhírű. A magyar felirat nem igazi fordítás, de a szöveg jelentése megegyezik a dal eredetijével. Ennek a dalnak a magyar átirata volt a második X-faktor végső párbaj-dala tavaly, Mit ér egy hang? címmel.

***

And there is one more song. It is not an original from Josh but he did put it on the map. In this case the subtitle is not near translation but its meaning is the same as the lyrics of the original song. Its Hungarian version was the very last duel song in the 2nd Hungarian X-factor last year.



Bízom benne, hogy sokaknak tetszenek ezek a csodás dalok :) És köszönet azoknak, akik lefordították és megosztották a videókat :)


***

I hope you like these wonderful songs :) And thanks for the translations and sharing of the vids :)

2 megjegyzés:

  1. Josh Crobant régebben ismerem, mint Dimasht és nagyon szerettem a hangját, a dalait. Most újra meghallgattam és megint felfedeztem őt. Nagyon hasonlít a hangja Dimashéra, nagyon tiszta és erős! Magas hangokat nem tud énekelni, de nem is baj. Így tökéletes. Vallom, hogy ha valaki ilyen tisztán, gyönyörűen tud énekelni, annak a lelke is tiszta, erős gyönyörű. Rá kell nézni az arcára, mindent elárul magáról. Éppen úgy mint Dimash is. Boldog lennék, ha ez a két ragyogó tehetség még életemben duettet énekelne és hallhatnám csodás hangjukat! Gizella Szabó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is régóta ismerem Josh-t, kétszer voltam koncertjén Bécsben. Pár éve eltávolodtam tőle, de néha visszatérek egy-egy dalához. Mindig hálás leszek, hogy megismertem őt kb. 15 évvel ezelőtt. Sok nagyszerű embert is megismertem, hála neki. És most ugyanez ismétlődik Dimash-sal. És végre láthatom őt jövő héten Prágában :) Még nem gondolkodtam azon, hogy milyen lenne egy duett tőlük, de hogy csodás lenne, az biztos :)

      Törlés