2023. augusztus 4., péntek

Egy Dimash Instagram bejegyzés margójára

Imádom az óceánt, bár szerintem a Csendes-óceánt sosem fogom élőben látni. De tengert már láttam, és imádom, amikor a napsugarak áthatolnak a felszínen és megvilágítják a vizet. Amikor játékosan csapkodnak a hullámok, aztán megmutatja az erejét a tenger hatalmas hullámok képében. És imádom naplementekor, amikor a víz nyugodtabb lesz, elsötétül, és olyan érzést kelt, mint ha sűrűbb lenne, szinte megfogható.

Valahogy így vagyok Dimash-sal is. Azt hittem, sosem fogom látni élőben, de Prágában láttam egy csodálatos koncerten tavaly. Imádom, amikor a hangja fényesen cseng, magasan, játszik vele, mint egy hangszeren. De még jobban imádom, amikor baritonra vált, ahol a hangja teltebb, mélyebb és szinte tapinthatóan bársonyos, majd hirtelen lágyból ércesebbé, erőssé, keményebbé válik, és megmutatja az igazi erejét.

Dimash osztotta meg ezt a rövid videót, amikor tegnap arról posztolt az Instagramon, hogy leugrottak a Csendes-óceánhoz. Írt mellé egy idézetet is a japán írótól, Haruki Murakamitól: "Ha elég hosszú ideig nézed az óceánt, kezdenek hiányozni az emberek, ha elég hosszú ideig nézed az embereket, hiányozni fog az óceán".

A videó alatt Dimash saját dala, az Omir / Élet hallható.

A videó Dimash Instagramján tekinthető meg: https://www.instagram.com/p/CveHuuaPvmh/

Egy fotót azért mentettem belőle 😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése